گشتي در خبرها ؛ تويسركان در هفته گذشته

به وبلاگ محمود نانکلي خوش آمديد

عضويت در وبلاگ
منوي اصلي
صفحه نخست
پست الکترونيک
آرشيو مطالب
فهرست مطالب وبلاگ
پروفایل
موضوعات
سیاسی
اقتصادی
اجتماعي
اضافات

خبرنامه وب سایت:






آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 33
بازدید کل : 44746
تعداد مطالب : 149
تعداد نظرات : 77
تعداد آنلاین : 1

كد نوحه

كد مداحی

آخرین مطالب
طراح قالب

Template By: NazTarin.Com

تبلیغات

گشتي در خبرها ؛ تويسركان در هفته گذشته

52 پزشك در برنامه پزشك خانواده همدان ثبت‌نام كردند

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان از ثبت‌نام 52 پزشک در برنامه پزشک خانواده خبر داد.دکتر"رضا صفی آریان" در سومین جلسه راهبردی برنامه پزشک خانواده گفت : در مجموع استان همدان برای اجرای برنامه پزشک خانواده شهری به 435 پزشک نياز دارد كه تاکنون 52 پزشک ثبت‌نام کرده‌اند که شماري از این پزشکان غیربومی هستند.وي با اشاره به ثبت‌نام 25 درصد جمعیت استان در برنامه پزشك خانواده تصریح کرد: دربرخی شهرستان‌ها از جمله شهرستان بهار شهروندان برای شرکت در این برنامه استقبال خوبی داشتند و نزدیک به 90 درصد آنها نیز در این برنامه ثبت‌نام کردند. دكتر صفی آریان یادآورشد: كمترين ميزان استقبال مردمي در شهرستان‌هاي اسدآباد، ملایر و همدان بود كه با اطلاع‌رسانی بر اين تعداد اضافه مي‌شود.رييس دانشگاه علوم پزشكي همدان افزود: ما موظف هستیم از اول شهریورماه این برنامه را به صورت رسمی اجرا کنیم بنابراین هم‌اكنون به همکاری ارگان‌های مرتبط نياز داریم.وي با بيان اين‌كه تاکنون در شهرستان تویسرکان سه پزشک و در شهرستان همدان نیز 44 پزشک ثبت‌نام کرده‌اند، يادآور شد: در شهرستان فامنین و نهاوند نيز پزشکی براي اجراي برنامه پزشك خانواده اعلام آمادگي نكرده‌اند که با اطلاع‌رسانی و توجیه کردن آنها، شمار ثبت نام‌كنندگان افزایش می‌یابد.
 
برتری پیشکسوتان ملایری برابر تویسرکان
تیم فوتبال پیشکسوتان ملایر برابر تویسرکان به برتری دست یافت. در چارچوب مسابقات لیگ فوتبال پیشکسوتان استان تیم ملایر در ورزشگاه تختی این شهر با 3 گل صلاح پارسا، کمال اسکندری و محمد نظری سه بر صفر تیم پیشکسوتان تویسرکان را شکست داد.
تصفيه خانه تويسركان نيازمند اعتبار است
مرتضي‌عزالدين مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان همدان به مناسبت گراميداشت هفته صرفه‌جويي در مصرف آب، با بيان اينكه تصفيه‌خانه همدان يكي از مجهزترين تصفيه خانه‌های فاضلاب در غرب كشور محسوب مي‌شود، و جزء پروژه‌هاي “مهر ماندگار” است، گفت : 50 ميليارد تومان اعتبار براي تكميل طرح در نظر گرفته شده بود كه تاكنون 32 ميليارد تومان آن هزينه شده و 18 ميليارد تومان ديگر نیز براي تكميل قسمت محوطه‌سازي و لجن نياز داريم.وي افزود : 350 ليتر پساب در تصفيه خانه وارد مي‌شود كه اميدواريم اين ظرفيت را به 550 ليتر برسانيم كه اين امر مي‌تواند سبب حمايت از بخش صنعت و كشاورزي شود.مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان همدان در ادامه هدف عمده در كسب اعتبارات لازم را اتمام چهار تصفيه خانه همدان، بهار، اسدآباد و تويسركان خواند و تصريح كرد: همچنين ما به دنبال اتمام تصفيه خانه رزن در صورت تخصيص اعتبارات لازم هستيم.
 
تصفيه خانه تويسركان آماده بهره برداري است
"اعرابيان"، معاون فني مهندسي شركت آب و فاضلاب استان همدان  گفت: در حال حفر و تجهيز 11 حلقه چاه تا پايان امسال هستيم كه به تامين آب استان اضافه كنيم.وي با بيان اينكه در سه شهرستان در حال بهره‌برداري از تصفيه‌خانه هستيم، افزود: تصفيه‌خانه همدان و بهار يكي از مجهزترين و بي‌نقص‌ترين تصفيه‌خانه‌ها در كل كشور است.معاون فني مهندسي شركت آب و فاضلاب استان همدان يادآور شد: تصفيه‌خانه‌هاي شهرستان‌هاي همدان، بهار، تويسركان و اسدآباد را به بهره‌برداري مي‌رسانيم همچنين در شهرستان فامنين نيز با دريافت رديف بودجه عمليات احداث تصفيه‌خانه آغاز مي‌شود.
پيشرفت 95 درصدي آبرساني به منطقه سرابي تويسرکان
مدير آب و فاضلاب شهرستان تويسرکان گفت: طرح آبرساني به منطقه سرابي تويسرکان از پيشرفت فيزيکي 95 درصدي برخوردار است.محسن اکبري با اشاره به عمليات تکميلي آبرساني به این منطقه اظهار کرد: در شهر تويسرکان با جمعيتي حدود 52 هزار نفر، بيش از 99 درصد جمعيت زير پوشش شبکه آبرساني قرار دارند.
وقف واحد آپارتماني براي تبليغ معارف اسلامي در تويسركان  
يك واحد مسكوني به مساحت 43مترمربع با نيت ترويج فرهنگ و علوم قرآني در تويسركان وقف شد.سرپرست اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان تويسركان گفت: ارزش ريالي اين واحد مسكوني وقف شده، بيش از 500ميليون ريال است. حجت الاسلام والمسلمين «احمدرضا خزايي» ادامه داد: خانم معصومه معافي و ابوالقاسم و محمود معافي فرزندان مرحوم نقي معافي با مراجعه به اداره اوقاف، اين واحد مسكوني را با نيت ترويج فرهنگ و علوم قرآني در شهرستان تويسركان وقف كرده اند.وي يادآور شد: در سال گذشته چهار موقوفه جديد در شهرستان تويسركان وقف شده كه اميدواريم امسال شاهد وقف هاي بيشتري در سطح اين شهرستان باشيم.
سرپرست جدید ورزش و جوانان تویسرکان منصوب شد
با حکمی از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان تویسرکان منصوب شد.سید عبدی افتخاری مدیرکل ورزش و جوانان استان در حكمي  کیانوش سلیمانی را به عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان تویسرکان منصوب كرد.سلیمانی از کارکنان اداره ورزش و جوانان شهرستان تویسرکان است که سابقه ریاست روابط عمومی اداره تربیت بدنی شهرستان و ریاست هیئت روستایی و عشایری تویسرکان را در کارنامه خود دارد.
 
تيم تويسركان نايب قهرمان مسابقات کبدی نوجوانان استان همدان شد
مسابقات کبدی انتخابی نوجوانان استان همدان با حضور تیم های کبودرآهنگ، تویسرکان، نهاوند و همدان به میزبانی شهرستان کبودرآهنگ برگزار شد كه در پایان تیم ميزبان قهرمان شد، تویسرکان در رده دوم قرار گرفت و تیم های همدان و نهاوند نیز سوم شدند.تیم منتخب این مسابقات به رقابتهای قهرمانی منطقه سه کشور اعزام خواهد شد.
تجمع تاكسي داران تويسركان مقابل فرمانداري
روز چهارشنبه تاكسي داران تويسركان در اعتراض به وضعيت جايگاه توزيع گاز در اين شهرستان و كمبودهاي موجود با تجمع مقابل فرمانداري اعتراض كردند.
 
 
 
 
 

[+] نوشته شده توسط میثاق در پنج شنبه 8 تير 1391برچسب:"تويسركان,اخبار,منبت ,سد فحضرت حيقوق ", در ساعت 2:3 | |

درباره وبلاگ

این وب سایت با هدف معرفی دیدگاهها و نقطه نظرات اینجانب پیرامون موضوعات مختلف سیاسی ،اقتصادي و اجتماعي و استفاده از فضاي مجازي براي آشنايي بيشتر و انعكاس نظرات ،پيشنهادات و انتقادات در خصوص مسائل و مشکلات شهرستان تويسرکان ايجاد شده است.
آرشيو
دی 1391
آذر 1391
آبان 1391
مهر 1391
شهريور 1391
مرداد 1391
تير 1391
خرداد 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
اسفند 1390
بهمن 1390
آمار
روز بخير كاربر مهمان!
آمار بازديدها:
افراد آنلاين:
تعداد بازديدها:

مدير سایت :
میثاق
لينكستان
محجبه ها فرشته اند
میثاق

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سیاسی اجتماعی اقتصادی و آدرس mahmoud.nankali.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com


لينكدوني

تجارت اقتصادی فناوری کشاورزی
اسراي كمپ 9
ایران کار،آگهي استخدام،
مرجع اشپزی
گلاباد
قشنگ ترین روز خداوند
شهریور
کمپ 9 عراق
محجبه ها فرشته اند
اولین مرکز خرید و فروش لوازم دست دوم

آرشيو پيوندهاي روزانه


CopyRight| 2009 , mahmoud.nankali.LoxBlog.com , All Rights Reserved
Powered By Blogfa | Template By: LoxBlog.Com